loading...
بــاشگـاه ثــامن الحجج ســبزوار
بزرگترین چت روم فارسی

ورزش دنیا

  

  

 

هندبال از نگاه ثامنی ها ...

آخرین ارسال های انجمن
HOSEIN بازدید : 208 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (7)

ببخشید این گزارش که شما نوشتید بعنوان اگه مدیر سایت هستی خیلی بی شعوری تو رو رسونده که میرعلی توی اون سخنانش توی سالن منظورش مسئولین شهر هست چونکه پارسال هم زمانی که حاج قاسم هم بود این حرف را زده معلومه شما هم از جیره خوارهای میرعلی هستید که این حرف را میزنید چون حاج قاسم اگه نبود این تیم درست نمیشد و میر علی وجود نداشت چونکه این شعبانپور بود که میر علی را وارد عرصه ورزش کرد و به مردم شناساند درست میرعلی پول خرج میکنه ولی هیچوقت با پول نمیتوان محبوبیت اورد همه اینها که دور بر میرعلی هستند به خاطر پول هست یک دفعه پول نده ببین کی میاد ذور بر اون واقعا متاسفم  برای ورزش شهرمان که به دست چه کسانی افتاده حالا اگه جرات داری این مطلب را بعنوان یک معترض بنداز توی سایت ببینم جراتش رو داری  ==========================================================
اولا متاسفم برای تو و خوانواده ای که تو توش بزرگ شدی با این فرهنگ بالایی که داری . مردم خودشون میفهمن کی بی شعوره ، دوما از خودت حرف در نیار که میرعلی پارسالم از این حرفا زده و اینا شایدم اومده خصوصی به خودت گفته .سوما من حاجی باشه یا نباشه برا هندبال مینویسم ، حاج قاسم هرکار کرده وظیفه ی خودش رو انجام داده چون مدیون سبزوار و سبزواریه ، و دلیل نمیشه که بخاطر اون کارا این گناه بزرگش نادیده گرفته بشه ، همشهری عزیز وقتی حاجی میگه ما از وقتی تیممون رو دادیم به رافائل از اون بازی ها و تفاضل رسیده به این بازی ها و تفاضل وقتی میگه از وقتی دست بدخواه های تیم از تیم کوتاه شده تیم بهتر شده ، یعنی چی؟؟؟؟ یعنی آی مسئولین با شمام یا . . .
اگه شعبان پورم نبود هندبال ما به این روز میرسید چون میرعلی میومد سراغش ، مگه ما کشتی داشتیم یا والیبال نشسته ؟ ولی میرعلی اومد و ورزش شهرمون رو دگرگون کرد و همه ی تیم هامون قهرمان ایران شدند .، وقتی 4 هزار نفر یک صدا میگن میرعلی بخاطر پول دارن داد میزنن ؟؟؟ یکم فکر کن عزیز بعد حرف بزن . واقعا برات متاسفم همشهری عزیز ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/12/19 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

با سلام اول من 2 آی پی دارم با دو تا کار میکنم ضمنا به قول دوستمان ما هر چه بگیم فایده ندارد تو باز حرف خودتو میزنی من یک سوال دارم از تو شد بری یک مصاحبه کنی با مربیان هم اکنون که در تیم هستند بگو برای چی حاج قاسم در آمد نه اینکه بیرونش کردن اینو بدون که توی مصاحبه تلویزیونی خود حاج قاسم گفت با امدن رافائل من استعفا میدم و حاجی میرعلی بیشتر به خاطراین ناراحت شد و تو هم یک کمی از مکانت بیرون بیا و تحقیق کن خوب نیست چیزهایی که نمیدونی همینطوری مینویسی و ابرو ریزی میکنی باید بعدا جوابگو باشی ضمنا من یک سوال دارم از تو میرعلی که خودشو خادم مردم میداند و امام رضایی فکر میکند ایا به نظر تو کار درست که توی سالن این حرفها و در جاهای دیگر حرفهای بی مورد میزند راستش بگو چطور میخواهد جواب بدهد فکر میکنی کار خوبی کرده خواهشا منطقی بنویس و جواب بده مرسی از شما
اگر خوب میخواهی بدونی در یک جلسه گفته من حالا فهمیدم با پول میتوان همه کارها کرد در ورزش و فکر نمیکردم به این سختی باشه اینو برو از بازیکنان هندبال بپرس البته اگه جرات کنن بگن بهت این است ورزش هندبال شهرمان ضمنا در مورد سوال من خیلی خوشحالم که پوز اصفهانیها زده شد به قول تو اونها هم پارسال بلا بر سر ما اوردند ولی خوب در نهایت کسانی که اشتباه میکنند ما هم باید همان کار را بکنیم ما که خادم امام رضا هستیم و کارمان صادقانه است این بد است

سلام ، خوشحالم که شهرمون همچین هوادارایی داره که انقدر پیگیر مسائل هستند ، اولا من گفتم همیشه چیزی رو میگم که ازش اطمینان دارم ، در مورد حاج قاسم میدونم که اون کارو کرده و دلیلش هم اینه که یکبار نیومد بگه آقا این حرفا کذب محضه ، ی سوال دارم ازت چرا حاج قاسم رو از مدیریت تربیت بدنی بیرون کردند؟؟؟؟؟
درمورد سوالت درباره ی میرعلی باید بگم من کاری برفتار میرعلی ندارم ولی تا جایی که من میدونم و دیدم یه مرده واقعی هستش ،اگه حاج قاسم اون کارو کرده ،میرعلی هم حق داشته اون حرفارو بزنه .
عزیز اگه با پول میشه همه کار کرد در ورزش دیگه سختیش کجاس مه گفتی ؟؟؟ بعدشم تو ورزش الان ما همه چی رو پول میچرخه یا نه ، پس اگه این حرف رو هم زده باشه میتونیم حق بدیم بهش . توکه انقد با بازیکنا رفیقی برو از بیجاری ، رحیم ، خلیق ، حیدر پور و ... بپرس کدوم مربی رو ترجیه میدن ؟
با آرزوی موفقیت .

این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/12/18 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام حتما برای جار زدن میرعلی که در هر کجا نشسته از آقای شعبانپور گفته که پول بالا کشیده حتما اینو میخوای بگی من که خیلی شک به این حاجی میرعلی که چرا روز اول جلو حاج قاسم رو نگرفته اون که خیلی سرش توی حساب و کتاب است همه میدانند

که میرعلی برای اشباع شدن خودش در بین مردم فهمید با پول همه کارها میتوان کرد بخاطر اون دید دیگه حاج قاسم بدردش نمیخوره این کار را کرد دوست عزیز یک کمی واقعیت را بنویس بهتر نیست شما بعنوان یک مدیر یک کمی تحقیق کنید در مورد این مطالب البته نه از اطرافیان میر علی و همچنین خودت ضمنا من یک سوال دارم از شما آیا در ورزش تبانی خوب است یعنی مردانگی دارد یا نه منظورم بازی با مشهد است که اگه سبزوار می بازید 3 میشد نظرت چیه ؟


سلام دوست عزیز اول یه سوال ، چرا با دوتا اسم متفاوت دوتا نظر کاملا مشابه رو نوشتی(حمید و رضا با آی پی یکسان) ؟؟؟ قصدت از این کار چیه ؟ میخوای بگی که حاج قاسم خیلی طرفدار داره ؟؟؟ میخوای بگی همه میدونن چیکار کرده ؟؟؟ اگه اینا نیست بگو تا ماهم بدونیم .

درمورد شک جناب عالی باید بگم که ، چرا فکر نمیکنی که حاج قاسم خیلی کارشو دقیق انجام داده یا اینکه حاجی بهش فرصت داده تا جبران کنه و نکرده ؟ ببخشید رییسایه بانک معروف که توش کلاه برداری شد سرشون تو حساب و کتاب نبود یکم منطق داشته باش .

گفتی میرعلی با پول اومده تو دل مردم ، تو دوس نداری به بازیکنای شهرت پول خوب داده بشه ؟ دوست نداری تیمت واسه قهرمانی بجنگه ؟ اگه دوس داری بس کن این حرفارو کی تو این زمونه میاد از جیبش تو ورزش بی درو پیکر ما خرج کنه میرعلی اومد تا تو ، من و همه ی جونای این شهر تفریح بیشتری داشته باشیم ، میرعلی اومد تا جوونای بیشتری جذب ورزش بشن .

اما در مورد آخر صحبت هات باید بگم هیچکس تبانی در ورزش رو قبول نداره ، مگه همین سپاهان نبود که تیم دومش رو نفرستاد سبزوار مگه این سپاهان نبود که به کمک تیم دومش پارسال قهرمان شد ، تو الان از اینکه سبزوار سوم نشده ناراحتی یا اینکه میخوای بگی اگه حاج قاسم بود به مشهد می باخت ؟؟؟


این نظر توسط reza در تاریخ 1391/12/18 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام چرا کتمان میکنی رو راست باش حتما میخوای بگی حاج قاسم پول بالا کشیده نترس میرعلی همه جاها را پر کرده و آبروی این شخص را برده اگه میخوای بدونی با این حرفها حاج قاسم بد نمیشه همه می شناسنش و میرعلی را هم می شناسنش اون مو رو از ماست میکشه چه برسه به پول های میلیاردی به قول دوست عزیزمان برو از مردم اصیل سبزواری بپرس و از کارمندانش ضمنا من به شما حق میدهم باید طرفداری کنید از میرعلی ولی بهتر تو بری کمی تحقیق کن از همه نه اینکه اطرافیان میرعلی همینطوری مطلب بنویسی در مورد پول مربی هم از بازیکنان بپرس ببین چقدر گرفته دروغ نیست البته پول مال خودش است ولی هرینه های الکی برای یک مربی که بنده خدا خودش توی تلویزیون همگفت سابقه مربیگری هم نداره فقط بهترین بازیکن در یک دوره المپیک بوده

این نظر توسط حمید در تاریخ 1391/12/17 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

شما همش حرف خودتو میزنی، شما اگه با افراد باشگاه در تماسی ما هم هستیم!!! این همه دوستان دارند می گن شما اشتباه می کنی قبول نمی کنی، پس بخش نظر خواهی رو تعطیل کن،
برو از همونایی که باهاشون رفت و آمد داری بپرس حقوق ماهیانه رافائل چقدره؟؟!!! طرف از اسپانیا اومده ایران اونم سبزوار؟؟؟ به خاطر چی؟؟ به خاطر روی مبارک تو و میر علی؟؟ نه عزیز مطمئن باش پول زیادی می گیره که اروپا رو ول کرده اومده سبزوار
خیانت؟؟؟ متاسفم برای وبلاگت، مطمئن باش میر علی با اون نوچه هاشون اگه کسی بخواد بهش خیانت کنه، ولش نمی کنند!!
ضمناً اگه حاج قاسم خیانت کرده پس چرا میر علی مابقی اقساط قرارداد حاج قاسم و کادر قبلی باشگاه رو پرداخت کرده؟؟؟؟


اولا من فقط نظر خودمو میگم ، دوما بخش نظرخواهی برای اینه که همه آزاد نظر بدن ، نه اینکه یک نفر به زور حرفشو به کرسی بشونه ، اگه اینطوری بود نظراتتون رو تایید نمیکردم .
درآمد ماهیانه رافائل خیلی کمتر از 100 میلیون تومن هستش . دوست عزیز با این ادبیات چاله میدونی که شما دارید بایدم متوجه حرفام نشی ، دیگه دوره ی نوچه و نوچه باری سر اومد یعنی چی ولش نمیکردن ؟؟؟ مابقی اقساط کادر فنی داده شده چون اخراج شدن و باید پرداخت بشه .

این نظر توسط hamid در تاریخ 1391/12/17 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام البته این مطالب که نوشته شده که میرعلی گفته خوب درست است من در سالن بودم ولی خوب حاجی میرعلی نباید همچنین حرفهای در سالن بزند چونکه بانی این ورزش هندبال همه ما می دانیم آقای شعبانپور است و زحمت زیادی کشیده شده تا به اینجا رسیده البته حاجی میرعلی هم دستش درد نکنه هزینه زیادی در ورزش شهرمون کرده ولی نباید زحمات مربی که 20-تا 25 سال در این شهر کشیده نادیده گرفت همه ما باید به این نکته توجه کنیم که آقای شعبانپور مربی تیم ملی وبازیکن اسبق تیم ملی و افتخارات ورزشی زیادی برای شهرمان داشته نباید با کسی که 3 سال وارد ورزش شهرمان شده عوض کرده نباید پول اینطور رخنه کند در آبروی شخصیتهای ورزشی شهرمان با تشکر

دوست عزیز سلام و تشکر از نظرت
من یه سوال دارم آیا بازیکن معروف فوتبال بخاطر عمل اشتباهش در زندان نیست آیا زحمات یک نفر باعث نادیده گرفتن اشتباهاتش میشود ؟ اشتباهات حاج قاسم فنی نیست اگر حاج قاسم بدلیل اشتباهات فنی از تیمکنار گذاشته میشد ما اصلا با این قضیه مشکلی نداشتیم . . .
ما بخاطر این افتخارات و زحمات از وی تشکر میکنیم ولی درست نیست در این روزهایی که سخت کسی با هزینه شخصی در ورزش سرمایه گذاری میکند این کارها را انجام داد.

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/12/17 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

سال 80 پیکان منحل شد و حاج قاسم رفت، همین آقای حمید شجاع شد مربی کابل خودرو. چیکار کرد با کابل خودرو؟؟ سال 83 رفتند دسته 2!!! از سال 83 تا 87 تیمی وجود نداشت، تو این بازه میر علی کجا بود؟؟؟؟ چرا تو اون چهار سال نیومد تیم داری کنه؟؟؟ سال 87 حاج قاسم دوباره هندبال سبزوار رو روبه راه کرد و شهر ما رو دوباره دارای تیم کرد، سال 89 حاج قاسم رفت با میر علی مذاکره کرد خواست که اسپانسر تیم بشه، یادت نره اون روزایی که حاج قاسم میر علی رو میاورد تو سالن از تماشاگر ها می خواست میر علی رو تشویق کنند!!!
بله آقای رافائل خوبه ولی دستمزد ماهیانه ایشون ماهی 30000 هزار دلاره که با دلاری 3300 تومن میشه ماهیانه 100 میلیون تومان!!!
دوستمون راست میگه میر علی فقط پول خرج میکنه، نه مدرک مربیگری داره نه خودش مدیریت می کنه نه بازیکنه، فقط لازم پول نده ببین این همه جیره خورای دور و برش میمونند هنوز؟؟؟
خیلی دنبال حقیقتی برو ببین همین کارمندای صندوقاش نظرشون در مورد مدیر عامل چیه؟؟!!!
امیدوارم سانسور نکنی، ونظر رو تایید کنی

تومیدونی حاج قاسم چرا اخراج شد ؟ چرا هم از تیم و هم از باشگاه اخراج شد ؟ اگه نمیدونی بهتره ساکت شی همین که میر علی قضیه رو به کسی نگفته از مردونگیه ایشونه ، اون روزایی که میرعلی میومد تو سالن دیگه کار تموم شده بود عزیزم .این عدد و ارقامت رو هم نگه دار واسه خودت مربی فوتبالش انقد نمیگیره ، شایدم خوده رافائل بهت گفته .

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/12/17 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشی دوست عزیز من این حرفها رو که میزنم نه اینکه فکر کنی ضد هستم نه بیشتر بخاطر این هست که ما مردم سبزوار خود بد هستیم مگر حاج قاسم چیکارکرده که همه میگید گناه بزرگ کرده ایا تونستید با خودش یک مصاحبه کنید ببینید علت بیرون اومدن اون چیه یا نه فقط چون حاجی میرعلی میگه این بد حرف همون این اشتباه است اول تحقیق کنید بعد مطلب بنویسید دوست عزیز آیا شما بعنوان یک مدیر سایت نباید همین مطالب را سنجیده بنویسید یا هر کسی هر چی گفت همان است دوست عزیز اگر میخواهی بدانی این حاج قاسم بود که طرح تیم والیبال -کشتی وهندبال خانم ها را بدهد که همه اینها مقام آور باشند و برای سبزوار تاثیر گذار باشد واگر اینکار را کرده شما میگوئیدوظیفه اش است عزیز دل شما هم اینقدر ساده نباش همش بگو چونکه مردم میر علی را تشویق میکنند پس اون درست میگوید باید هر کسی جایگاه خودش را داشته باشد درست میرعلی خرج میکند دستش درد نکند ولی بعضی کارهای او اصلا درست نیست تو اصلا میدنی که تمام لیدرها پول دارند میگیرند آیا میدونی همین مربی اسپانیایی چقدر پول گرفته به اندازه 14 مربی ایرانی پول گرفته آیا این درست است چه فرقی با پارسال کرده همان دومی امسال هم خوب با یک رای فدراسیون که از قبل مشخص شده با این حال من بعنوان یک مشوق خیلی نارحتم که لااقل میتوانستند از حاج آقای شعبانپور یک تجلیل میکردند نه اینکه یک دفعه همه کاسه کوزه ها بر سر ایشان خراب شود فراموش نکنید سال 80 را کابل خودرو چه اتفاقی افتاد 8 سال رکود هندبال و سقوط هندبال این را فراموش نکنید نگذاریم چنین اتفاقی بیافتد


سلام ، من با افراد باشگاه رفت و آمد دارم پس هر مطلبی که مینویسم از خودم نیست ، برو تحقیق کن ببین حاج قاسم چیکار کرده ، اینکه میگی طرح کشتی و والیبال و ... اینها همه از کارهای خوب حاج قاسم هستش ولی بازم میگم کار خوب نافی کار بد و اشتباه نیست ، اشتباه نه اشتباه فنی بلکه یک اشتباه و خیانت غیر فنی ، در مورد لیدرها باید بگم حاج قاسم برای لیدرها حقوق تعیین کرد و با رفتن وی حقوق لیدرها قطع شد و میرعلی به شرط اینکه جو سالن فرهنگی شود به لیدرها قول حقوق داده .

با تشکر از نظرت.



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • شنبه 23 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • شنبه 16 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • جمعه 01 شهريور 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • شنبه 01 تير 1392
  • پنجشنبه 02 خرداد 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • جمعه 04 اسفند 1391
  • پنجشنبه 03 اسفند 1391
  • دوشنبه 30 بهمن 1391
  • چهارشنبه 25 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 06 بهمن 1391
  • چهارشنبه 04 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • دوشنبه 18 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • پنجشنبه 07 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • يکشنبه 03 دی 1391
  • شنبه 02 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • سه شنبه 28 آذر 1391
  • دوشنبه 27 آذر 1391
  • يکشنبه 26 آذر 1391
  • شنبه 25 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • پنجشنبه 23 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • پنجشنبه 09 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • دوشنبه 06 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • دوشنبه 29 آبان 1391
  • جمعه 26 آبان 1391
  • پنجشنبه 25 آبان 1391
  • چهارشنبه 24 آبان 1391
  • سه شنبه 23 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • يکشنبه 21 آبان 1391
  • شنبه 20 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 اسفند 1390
  • چهارشنبه 03 اسفند 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • نظرسنجی
    رتبه تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    رتبه تیم والیبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    رتبه تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    نظر شما در مورد وب سایت ما چیست؟
    تاریخچه باشگاه
    افتخارات باشگاه
    گزارش تصویری هندبال


    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 8,727
  • بازدید کلی : 88,441
  • بازی بعد هندبال

          

     ثامن سبزوار            کاسپین     

    زمان : 22/6/92

        ساعت :  16   

         مکان:سربداران    

    بازی بعد والیبال
    اخبار ورزشی