loading...
بــاشگـاه ثــامن الحجج ســبزوار
بزرگترین چت روم فارسی

ورزش دنیا

  

  

 

هندبال از نگاه ثامنی ها ...

آخرین ارسال های انجمن
HOSEIN بازدید : 79 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2013 تهران که از صبح امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه از ساعت 17:10 در نوبت عصر پیگیری شد که تیم کشورمان بعد از پیروزی مقابل گرجستان به مصاف آمریکا رفت.

آزادکاران ایران که در نوبت صبح ابتدا 7 بر صفر ژاپن را شکست داده بودند و در دومین گام نیز با اقتدار و با نتیجه 6 بر یک از سد بلغارستان گذشتند. کشتی گیران کشورمان در نخستین دیدار نوبت عصر نیز مقابل گرجستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری دست یافتند تا برای حضور در فینال تنها به پیروزی مقابل آمریکا نیاز داشته باشند.

ایران در آخرین مسابقه نیز با غلبه بر آمریکا جواز حضور در فینال را کسب کرد. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان آمریکا را نیز با اقتدار و با نتیجه 6 بر یک به زانو درآورد تا خط و نشانی جدی برای روسیه کشیده باشد.

پیروزی در این مسابقه هم مانند 3 دیدار گذشته در حالی برای ایران به دست آمد که هنوز مسابقات به طور کامل به پایان نرسید و رقابت های اوزان 96 و 120 کیلوگرم برگزار نشده بود و آزادکاران با پیروزی در 4 وزن از 5 وزن اول پیروزی خود را مسجل کردند.

برای ایران در این مسابقه حسن رحیمی در 55 کیلو، اسماعیل پور در 60 کیلو، مهدی تقوی در 66 کیلو، احسان لشگری در 84 کیلو، حامد تاتاری در 96 کیلو و کمیل قاسمی در 120 کیلو صاحب پیروزی شدند و تنها عزت الله اکبری در 74 کیلو به باروس قهرمان المپیک لندن باخت.

در حساس ترین دیدار این رقابت مسعود اسماعیل پور به مصاف کولمن اسکات دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن رفت که در 2 تایم و با اقتدار و با نتایج 2 بر صفر و 3 بر یک حریف را مغلوب کرد تا نشان دهد شایستگی کسب مدال در المپیک لندن را داشته است، اما به آن نرسید. البته کشتی گیر آمریکایی در چندین نوبت با حرکات غیرورزشی با مشت و لگد به سر و صورت و شکم اسماعیل پور کوبید و اعتراض تماشاگران را برانگیخت به طوری که جونز سرمربی آمریکا نیز در چندین نوبت به کشتی گیرش تذکر داد که آرام باشد.

در دیدار وزن 66 کیلوگرم هم مهدی تقوی در 35 ثانیه 5 امتیاز از حریف آمریکایی اش گرفت تا پیروز تایم اول باشد. در تایم دوم بعد از اینکه امتیازی رد و بدل نشد کار به کلینچ رسید که گوی به نفع کشتی گیر آمریکایی آمد تا خم تقوی را در اختیار بگیرد اما کشتی گیر کشورمان بعد از چند ثانیه مقاومت، کنده حریف را بالا آورد و با کسب 2 امتیاز این تایم و این مسابقه را به نفع خود به پایان رساند.

سپس نوبت به عزت الله اکبری در 74 کیلوگرم رسید تا در غیاب گودرزی به مصاف گربه سیاه صادق برود. عدم حضور گودرزی در ترکیب تیم ایران کادر فنی تیم ملی کشتی آمریکا را غافلگیر کرد چراکه مربیان این تیم تا آخرین لحظات ورود به سالن مسابقه برنامه های باروس را برای رویارویی با گودرزی به وی گوشزد می کردند. البته اکبری نمایش خوبی مقابل قهرمان جهان و المپیک داشت، اما در نهایت نتیجه را واگذار کرد.

در ادامه نیز لشگری، تاتاری و قاسمی مقابل حریفان به راحتی و با اقتدار صاحب پیروزی شدند تا ایران نخستین فینالیست مسابقات لقب بگیرد.

با توجه به حضور روسیه در گروه مقابل به نظر می رسد به احتمال زیاد این تیم از گروه اول به فینال راه پیدا خواهد کرد و فردا عصر باید شاهد رویارویی آزادکاران کشورمان با تیم قدرتمند روسیه باشیم.

* نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

55 کیلو: حسن رحیمی، برنده – ساندرز (6 بر صفر و 8 بر صفر)

60 کیلو: مسعود اسماعیل پور، برنده – کولمن اسکات (2 بر صفر و 3 بر یک)

66 کیلو: مهدی تقوی ، برنده – برنت مت کالف (5 بر صفر و 2 بر صفر؛ کلینچ به نفع حریف آمده بود)

74 کیلو: عزت اله اکبری – جردن باروس، برنده (صفر بر 4 و صفر بر 2)

84 کیلو: احسان لشگری، برنده – مکسول جان اسکرین (6 بر صفر و 4 بر صفر)

96 کیلو: حامد تاتاری، برنده – جیمز دانیل برگمن (3 بر یک و 4 بر صفر)

120 کیلو: کمیل قاسمی، برنده – تراول دلاگنف (یک بر صفر، صفر بر یک؛ کلینچ و 2 بر صفر)


HOSEIN بازدید : 70 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، کمیل قاسمی در سه وقت و با نتایج یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر حریف آمریکایی خود را شکست داد.

پیش از این، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی، احسان لشگری و حامد تاتاری در وزن های 55، 60، 66، 84 و 96 کیلوگرم حریفان آمریکایی خود را شکست داده بودند و عزت اله اکبری در وزن 74 کیلوگرم مغلوب شده بود.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول، دوم و سوم تیم های ژاپن، بلغارستان و گرجستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک، و هفت بر صفر شکست داده است.

به این ترتیب تیم ایران با نتیجه قاطع 6 بر یک بر تیم آمریکا غلبه کرد و راهی دیدار نهایی شد. مسابقه نهایی عصر فردا (جمعه) برگزار می شود.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.



HOSEIN بازدید : 92 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، حامد تاتاری در دو وقت متوالی و با نتایج 3 بر یک و 4 بر صفر حریف آمریکایی خود را شکست داد.

پیش از این، حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، مهدی تقوی و احسان لشگری در وزن های 55، 60، 66 و 84 کیلوگرم حریفان آمریکایی خود را شکست داده بودند و عزت اله اکبری در وزن 74 کیلوگرم مغلوب شده بود.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول، دوم و سوم تیم های ژاپن، بلغارستان و گرجستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک، و هفت بر صفر شکست داده است.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.


HOSEIN بازدید : 89 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، مهدی تقوی در دو وقت متوالی و با نتایج 5 بر صفر و 2 بر صفر حریف آمریکایی خود را شکست داد.

پیش ازاین ، حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور در وزن های 55 و 60 کیلوگرم حریفان آمریکایی خود را شکست داده بودند.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول، دوم و سوم تیم های ژاپن، بلغارستان و گرجستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک، و هقت بر صفر شکست داده است.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.



HOSEIN بازدید : 74 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، مسعود اسماعیل پور در دو وقت متوالی و با نتایج 2 بر صفر و 3 بر یک حریف آمریکایی خود را شکست داد.

پیش از این مسابقه، حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم حریف آمریکایی خود را در دو وقت متوالی شکست داده بود.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول، دوم و سوم این پیکارها تیم های ژاپن، بلغارستان و گرجستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر و 6 بر یک، و هقت بر صفر شکست داده است.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه آ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه بی رقابت می کنند.



HOSEIN بازدید : 80 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر امروز (پنجشنبه) و لحظاتی پیش در سالن مملو از تماشاگر 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، حسن رحیمی در دو وقت متوالی و با نتایج 6 بر صفر و 8 بر صفر حریف آمریکایی خود را شکست داد.

چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد، صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شد و تیم ملی کشتی آزاد ایران در دورهای اول، دوم و سوم، تیم های ژاپن، بلغارستان و گرجستان را به ترتیب با نتایج 7 بر صفر، 6 بر یک و 7 بر صفر شکست داده است.

در این پیکارها که به صورت تیم به تیم برگزار می شود، تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ترکیه و قزاقستان در گروه ˈآˈ و تیم های ایران، آمریکا، گرجستان، ژاپن و بلغارستان در گروه ˈبیˈ رقابت می کنند.



HOSEIN بازدید : 71 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)
قهرمان آمریکایی المپیک لندن کشتی گرفتن مقابل صادق گودرزی را بسیار سخت دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جردن باروف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزن 74 کیلوگرم یکی از سخت‌ترین وزن‌ها در کشتی است. من با گودرزی چند بار کشتی گرفته‌ام او کشتی‌گیر بسیار موفق و حرفه‌ای است و با حمایت تماشاگران ایرانی کشتی گرفتن مقابل او سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: غیر از احترام گذاشتن به گودرزی چیز دیگری برای گفتن ندارم. کاملا برای رقابت با او حاضرم و می‌دانم او هم خودش را بسیار آماده کرده است و رقابت با او بسیار سخت خواهد بود.

باروف در مورد جو ورزشگاه آزادی گفت: تماشاگران قاعدتا طرفدار گودرزی هستند. البته شاید من هم کمی طرفدار داشته باشم!

وی در واکنش به حذف کشتی از المپیک تصریح کرد: کشتی، عشق و زندگی من است که از قدیمی‌ترین و بهترین ورزش‌های دنیاست. فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد و همه با هم باید تلاش کنیم که جلوی حذف کشتی از المپیک را بگیریم.

قهرمان آمریکایی درباره ابراز احساساتش به تماشاگران ایرانی در ظهر امروز گفت: احساس خیلی قشنگی بود. حضور تماشاگران من را بسیار گرم کرد و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ دادم.


HOSEIN بازدید : 80 چهارشنبه 03 اسفند 1390 نظرات (0)
مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: امیدوارم کشتی‌گیران ایرانی در مقابل آمریکایی‌ها کمتر اشتباه کنند و باتدبیر کشتی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا محمدی پس از سومین پیروزی ایران مقابل گرجستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر سومین پیروزی خود را هم به دست آوردیم. گرجستان تیم بسیار خوبی بود. اما بچه‌های ما بسیار راضی‌کننده حاضر شدند. سعی کردیم از صبح با جابه‌جایی ترکیب از تمام نفرات خود استفاده کنیم.

وی درباره مسابقه پایانی گروه در مقابل آمریکا، افزود: امیدوارم مسابقه حساس این دوره از رقابت‌ها در مقابل آمریکا را ما ببریم. کار سختی است و کشتی بسیار سنگین و نزدیکی خواهد بود. از آمریکایی‌ها شناخت کامل داریم و امیدوار هستیم که بچه‌ها آن چیزی که در توان‌شان است را به نمایش بگذارند.

محمدی در پایان درباره فشار مسابقه‌ها گفت: خوشبختانه بچه‌های ما آنقدر خوب تمرین کرده‌اند که می‌توانند در یک روز 5 مسابقه را پشت سر بگذارند و الان در حال ریکاوری برای آماده شدن مقابل آمریکا هستم.


HOSEIN بازدید : 121 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

پایان دراماتیک قهرمانی مردان جهان در بارسلونا

بیست سومین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی مردان جهان که با شرکت 24 تیم از روز جمعه 1391/10/22 در چهار شهر اسپانیا آغاز شده بود ، در نهایت با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید. در دیدار نهایی که لحظاتی قبل در سالن پاوئولو سنت جوردی  بارسلونا به اتمام رسید قرمزپوشان میزبان موفق شدند در یک بازی کاملا برتر حریف خود دانمارک را شکست داده و برای دومین بار بعد از 2005 تونس قهرمانی رقابتهای مردان جهان را از آن خود کنند. نیمه نخست این دیدارهم با نتیجه 18بر10 به سود اسپانیا پایان پذیرفت . بدین ترتیب اسپانیا در تاریخ این رقابتها پنجمین کشوری نام گرفت که به عنوان میزبان قهرمان رقابتها شده است . قبلا  در سالهای 1938 ، 1954 ، 2001 ، 2007 تیمهای آلمان ، سوئد ، فرانسه وآلمان  به عنوان میزبان قهرمانی را از آن خود کرده بودند. پیروزی اسپانیا مقابل دانمارک اگر چه در دیدار حساس فینال بود اما در عین حال بعد از پیروزی 51بر11 مقابل استرالیا در دور مقدماتی ، یکطرفه ترین برد این تیم در طول این رقابتها هم به شمار می رفت. شاگردان ویلبک و دانمارک به مانند سال گذشته به مدال نقره و عنوان دومی بسنده کردند . نکته ای که قابل تامل است  پیشرفت چشمگیر اسپانیا در ورزشهای تیمی است که به مانند فوتبال این کشور که قهرمانی دو دوره اخیرجام ملتهای اروپا و جام جهانی 2010 را بدست آورد ، تیم ملی هندبال این کشور هم عنوان قهرمانی هندبال مردان جهان را از آن خود نمود . عملکرد تیم قهرمان در این مسابقات بشرح زیراست :

تیم           بازی     برد     مساوی   باخت   گل زده    گل خورده    امتیاز  

اسپانیا        9         8        -         1       280        183        16

تیم ملی اسپانیا هشت پیروزی خود رامقابل  تیمهای:مجارستان،مصر،الجزایر،استرالیا ،صربستان، آلمان، اسلوونی ،دانمارک و تنها شکست خود را رودرروی تیم سوم مسابقات یعنی کرواسی تجربه کرد.

  رده بندی کلی بیست وچهار تیم به صورت زیر است :

1-اسپانیا 2- دانمارک 3- کرواسی 4- اسلوونی 5- آلمان 6- فرانسه 7- روسیه 8-مجارستان 9- لهستان 10- صربستان11- تونس 12- ایسلند13-برزیل 14- مقدونیه 15- بلاروس16-مصر17-الجزایر18- آرژانتین19-عربستان سعودی20-قطر 21- کره جنوبی 22-مونته نگرو 23- شیلی 24-استرالیا

 


HOSEIN بازدید : 66 دوشنبه 10 بهمن 1390 نظرات (0)

رقابتهای كشتي آزاد جايزه بزرگ فيلا جام ايوان ياريگين امروز در شهر كراسنويارسك كشور روسيه به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در روز سوم اين رقابت‌ها محمدرضا آذرشكيب آزادكار وزن 120 كيلوگرم كشورمان با شايستگي به ديدار فينال راه يافت اما در ديدار فينال و در تايم سوم در حالي كه يك امتياز از حريف خود پيش بود، بر روي اين كشتي گير روس يك فن سه امتيازي اجرا كرد كه داوران با ناديده گرفتن امتياز آذرشكيب يك امتياز براي حريف وي در نظر گرفتند و كشتي به سود نوراسولوف روس به پايان رسيد و آذرشكيب با شايستگي صاحب مدال نقره اين مسابقات شد. این آزادکار وزن 120 کیلوگرم، تنها مدال تیم جوان و هشت نفره ایران که پس از سالها غیبت در جام معتبر یاریگین شرکت کرده بود را کسب کرد.


اسامي نفرات برتر اوزان هفتگانه اين رقابت‌ها که روزهای 6 تا 8 بهمن ماه و با حضور کشتی گیرانی از 20 کشور دنیا در شهر کراسنویارسک برگزار شد،  به شرح زير است:

55 کیلوگرم: آرتم گبک 2- سعداله قاضی ماگمداف 3- بازار ژالساپوف(همگی از روسیه) و ماری سیتا رومی تاکا(ژاپن)
60 کیلوگرم: 1- اوپان سات 2 – الکساندر بوگومایف(هردو روسیه) 3 – دولت نیازبیکوف(قزاقستان) و نورویوکی تاکاتسوکا(ژاپن)
66 کیلوگرم:1- الیاس بیک بالاتوف(روسیه) 2 – برنت مت کالف(آمریکا) 3 – رسول مرتضی علی یف و اکسلید رومانوف(هر دو از روسیه)
74 کیلوگرم: 1- انور گودیف 2- صبا هوژبتی 3- کاخابر هوژبتی و رسول ژوکایف (همگی از روسیه)

84 كيلوگرم: 1- آنزور اوريشف 2- ماگومد ابراهيم‌اف 3- بخان هامر (هرسه از روسيه) و عمر ماگومداف (بلاروس)
96 كيلوگرم: 1- ولاديسلاو بايتسايف 2- آنزور بولتوكايف 3- عبدالسلام گاديسوف و يوري بلونوفسكي (همگي از روسيه)
120 كيلوگرم: 1- ماگومد نوراسولوف (روسيه) 2- محمدرضا آذرشكيب (ايران) 3- الكساندر هوتسيانوفسكي (اوكراين) و فليكس تساريكايف (روسيه) 



تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • شنبه 23 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • شنبه 16 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • جمعه 01 شهريور 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • شنبه 01 تير 1392
  • پنجشنبه 02 خرداد 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 25 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • سه شنبه 06 فروردين 1392
  • پنجشنبه 17 اسفند 1391
  • چهارشنبه 16 اسفند 1391
  • جمعه 11 اسفند 1391
  • پنجشنبه 10 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • سه شنبه 08 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • شنبه 05 اسفند 1391
  • جمعه 04 اسفند 1391
  • پنجشنبه 03 اسفند 1391
  • دوشنبه 30 بهمن 1391
  • چهارشنبه 25 بهمن 1391
  • شنبه 21 بهمن 1391
  • پنجشنبه 19 بهمن 1391
  • شنبه 14 بهمن 1391
  • پنجشنبه 12 بهمن 1391
  • چهارشنبه 11 بهمن 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • جمعه 06 بهمن 1391
  • چهارشنبه 04 بهمن 1391
  • سه شنبه 03 بهمن 1391
  • يکشنبه 01 بهمن 1391
  • پنجشنبه 28 دی 1391
  • چهارشنبه 20 دی 1391
  • سه شنبه 19 دی 1391
  • دوشنبه 18 دی 1391
  • شنبه 16 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • سه شنبه 12 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • يکشنبه 10 دی 1391
  • شنبه 09 دی 1391
  • جمعه 08 دی 1391
  • پنجشنبه 07 دی 1391
  • چهارشنبه 06 دی 1391
  • يکشنبه 03 دی 1391
  • شنبه 02 دی 1391
  • پنجشنبه 30 آذر 1391
  • سه شنبه 28 آذر 1391
  • دوشنبه 27 آذر 1391
  • يکشنبه 26 آذر 1391
  • شنبه 25 آذر 1391
  • جمعه 24 آذر 1391
  • پنجشنبه 23 آذر 1391
  • چهارشنبه 22 آذر 1391
  • سه شنبه 21 آذر 1391
  • دوشنبه 20 آذر 1391
  • يکشنبه 19 آذر 1391
  • شنبه 18 آذر 1391
  • پنجشنبه 16 آذر 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • سه شنبه 14 آذر 1391
  • دوشنبه 13 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • پنجشنبه 09 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • دوشنبه 06 آذر 1391
  • شنبه 04 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • دوشنبه 29 آبان 1391
  • جمعه 26 آبان 1391
  • پنجشنبه 25 آبان 1391
  • چهارشنبه 24 آبان 1391
  • سه شنبه 23 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • يکشنبه 21 آبان 1391
  • شنبه 20 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 اسفند 1390
  • چهارشنبه 03 اسفند 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • نظرسنجی
    رتبه تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    رتبه تیم والیبال ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    رتبه تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار در لیگ؟
    نظر شما در مورد وب سایت ما چیست؟
    تاریخچه باشگاه
    افتخارات باشگاه
    گزارش تصویری هندبال


    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 996
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 9,586
  • بازدید کلی : 89,300
  • بازی بعد هندبال

          

     ثامن سبزوار            کاسپین     

    زمان : 22/6/92

        ساعت :  16   

         مکان:سربداران    

    بازی بعد والیبال
    اخبار ورزشی